Sa ne cunoastem

Analiza datelor

Analiza datelor

Preocuparea noastra principala in analiza datelor este extragerea informatiilor relevante pentru obiectivele de studiu. Demersul nostru de analiza are ca scop simplificarea, curatarea si clarificarea feedback-ului obtinut pentru ca dvs. sa puteti prelua cat mai usor concluziile noastre si sa le implementati in strategiile viitoare.

In practica:

In cadrul unui studiu de piata realizat de Ellipse Marketing tratarea datelor incepe inca din faza de colectare. Astfel, informatiile deja centralizate sunt editate, validate, codate, transcrise si verificate pentru a realiza analiza datelor in mod optim.

Analiza intr-o cercetare de piata are la baza trei metode de tratare a datelor:

  • Analiza Componentelor Principale
  • Analiza Factoriala a Corespondentelor
  • Analiza Corespondentelor Multiple

Zoom:

Analiza de date este procesul de control, curatare, transformare si modelare a datelor avand ca obiectiv extragerea informatiilor relevante, construirea de concluzii si oferirea suportului necesar in luarea deciziilor strategice.

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...