Sa ne cunoastem

Analiza Point-of-Sale

Analiza Point-of-Sale

Monitorizarea comportamentelor si a stimulentelor ce functioneaza pentru cresterea satisfactiei clientilor la punctul de vanzare sta la baza unei cercetari POS (Point-Of-Sale).

In practica:

Activitatea la Point-Of-Sale (POS) necesita o investitie constanta de implicare din partea echipelor dvs. Ellipse Marketing va ofera tot suportul necesar atat pentru consiliere privind lucrurile ce necesita imbunatatiri, cat si pentru evaluarea modului in care produsele /serviciile dvs. sunt prezentate la POS (punctele de vanzare).

Criteriile principale de selectie a modalitatilor de implementare a studiilor de piata sunt obiectivele de studiu si tipologia publicului tinta. Astfel, putem avea:

Abordare BtoC
Abordare BtoB
  • Observarea comportamentului             
    consumatorului la raft
  • Analiza POS
  • Testarea recomandarilor
    consilierului de vanzari
  • Mystery Shopping
  • ...
  • Testarea serviciilor competitoare la POS
  • Testarea procesului de vanzare       
  • Mystery Client
  • ...

Beneficiile experientei:

Imbunatatirea experientei consumatorului si optimizarea elementelor cheie la punctele dvs. de vanzare au la baza contactul la cald cu evenimentele zilnice si instrumente fiabile de analiza.

Experienta solida Ellipse Marketing, construita in cercetare de piata, ne permite abordarea unor intrebari strategice cum sunt:

  • Cum pot sa imi pozitionez mai bine produsele la punctele de vanzare?
  • Cum sunt prezentate produsele mele la POS? Dar ale competitiei?
  • Cum pot sa imbunatatesc experienta clientilor la punctul de vanzare?
  • Cum se comporta angajatii companiei la punctele de vanzare?
  • Cum se comporta angajatii competitiei la punctele de vanzare?

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...