Sa ne cunoastem

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie. Aceasta transforma relatia in obiectul central de analiza si elementul cheie al fidelitatii. Satisfactia nu mai priveste doar produsele companiei, ci se extinde si asupra elementelor de relatie, cum sunt increderea si angajamentul. In acest context, companiile trebuie sa urmareasca cultivarea unor relatii interactive, continue, individualizate si gandite pe termen lung.

 Nivelul satisfactiei clientilor nu are un caracter linear

Relatia intre satisfactia si loialitatea consumatorului nu este automata. Aceasta este supusa multor variatii in analiza comportamentului consumatorilor. Astfel, in practica, se intalnesc deseori cazuri cand consumatorii infideli se declara satisfacuti de furnizorul lor si cazuri inverse, cand cei fideli declara un grad scazut de satisfactie. Astfel de situatii trebuie monitorizate si surprinse inca din stadiile incipiente pentru a afla motivatiile, a le cunoaste evolutia si a tine sub control atritia clientilor dvs.

 Monitorizarea satisfactiei clientilor este obligatorie 

Eticheta "by Ellipse Marketing" garanteaza transformarea unei cercetari de satisfactie in cel mai bun instrument pentru investigarea periodica a opiniei clientilor dvs., pentru a adapta politicile de fidelizare si a face diferenta, in randul publicului dvs. tinta, intre cazurile de fidelitate atitudinala si fidelitate comportamentala.

Mai mult decat atat, un studiu de satisfactie face posibila urmarirea evolutiei companiei dvs. in cadrul matricei satisfactie-importanta (imaginea de mai jos), fapt care va furnizeaza informatii esentiale cu privire la directionarea strategiei dvs. comerciale.

Realizati o strategie de fidelizare eficienta

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...