Sa ne cunoastem

Analiza si raportare

Analiza si raportare

Miza investitiei intr-o cercetare de piata o reprezinta obtinerea unor informatii concrete despre comportamentele si nevoile publicului tinta, oportunitatile si modalitatile de adaptare in contextul pietei.
Ellipse Marketing pune in practica metode de cercetare care sa va permita obtinerea unor rapoarte de studiu care sa contina aceste informatii.

In practica:

Ellipse Marketing livreaza rapoarte de analiza care se adreseaza in mod direct preocuparilor de business.

Ultima etapa in cadrul unui proiect de cercetare marketing include activitati de tratare a informatiilor centralizate:


Analiza si controlul datelor permit validarea informatiilor obtinute inaintea structurarii acestora pentru a le traduce in elemente operationale pentru firma.

Zoom:

Alegerea metodei si instrumentelor de cercetare potrivite pentru cercetarea vizata reprezinta elementul cheie pentru o analiza care sa identifice raspunsurile la intrebarile strategice.

Raportul de cercetare reuneste toate informatiile obtinute in cadrul cercetarii si evidentiaza elementele cele mai relevante pentru obiectivele de cercetare.

Contact

Key Stories

 

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia de dezvoltare pe o piata tinta... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...