Sa ne cunoastem

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale:

  Ce se intampla (cercetare descriptiva)?
  De ce se intampla respectivele lucruri (cercetare exploratorie)?

O cercetare descriptiva bine realizata va genera intotdeauna « De ce? »-urile din demersul explorator.

Construirea oricarui tip de studiu de piata se bazeaza pe o arhitectura de cercetare structurata in jurul acestor doua intrebari si a mixului de metode si instrumente.

Variabilele si datele colectate sunt in mod constant trecute prin filtrul descriptiv si exploratoriu pentru a contura corelatiile si cauzalitatile care le caracterizeaza.

Intregul demers de cercetare reprezinta un schimb de informatii intre cercetator, mediul cercetat si beneficiarul cercetarii. Acesti 3 actori modeleaza intrebarile, limitele si explicatiile pe care studiul de piata trebuie sa le atinga si sa le identifice.

(Re)Planificarea si controlul activitatilor reprezinta firul rosu al unei cercetari de piata, ghidand in mod constant proiectul catre succes sau esec.

Ellipse Marketing este o companie care desfasoara studii de piata tinand cont de toate aceste aspecte adaugand, in plus, o preocupare constanta pentru agilitatea actiunilor si adaptarea lor in timp real la necesitatile si constrangerile beneficiarului cercetarii.

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...