Sa ne cunoastem

Analiza Brand

Analiza Brand

Intr-un mediu in care specifiul fiecarui client este aproape unic, cercetarea de brand trebuie sa fie special construita pentru a obtine raspunsuri cu privire la modalitatile de anticipare si adaptare cat mai buna pe piata tinta.

In practica:

Ellipse Marketing pune in practica studii de brand care au ca suport principal ascultarea nevoilor clientului si adaptarea in timp real a instrumentelor aplicate.

In functie de obiectivele de cercetare si de categoria de public, studiile axate pe analiza de brand pot fi realizate in diverse moduri:

Abordare BtoC
Abordare BtoB
  • Brand awareness
  • Barometru de satisfactie fata de brand              
  • Pozitionare brand
  • ...
  • Perceptia asupra brandului pe piata
  • Criterii strategice de alegere a brandului partener
  • Analiza serviciilor concurente pe piata
  • ...

Beneficiile experientei:

Investigarea si posibilitatea de adaptare in timp real a metodelor si instrumentelor pe care le aplicam in cadrul unui studiu marketing reprezinta cheia unui design de cercetare de succes. Numai asa veti putea implementa strategii practice, care vor castiga loialitatea publicul tinta.

In cadrul numeroaselor proiecte de cercetare axate pe brand, realizate de catre Ellipse Marketing, am parcurs numeroase intrebari strategice, alaturi de clientii nostri:

  • Cum a evoluat perceptia consumatorilor asupra brandului companiei?
  • Cine sunt clientii / consumatorii mei?
  • Cum se pozitioneaza brandul companiei fata de concurenta?
  • La ce nivel se afla satisfactia clientilor fata de brandul companiei? Cum pot sa ii fidelizez?

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...