Analiza Brand

Intr-un mediu in care specifiul fiecarui client este aproape unic, cercetarea de brand trebuie sa fie special construita pentru a obtine raspunsuri cu privire la modalitatile de anticipare si adaptare cat mai buna pe piata tinta.

In practica:

Ellipse Marketing pune in practica studii de brand care au ca suport principal ascultarea nevoilor clientului si adaptarea in timp real a instrumentelor aplicate.

In functie de obiectivele de cercetare si de categoria de public, studiile axate pe analiza de brand pot fi realizate in diverse moduri:

Abordare BtoC
Abordare BtoB
  • Brand awareness
  • Barometru de satisfactie fata de brand              
  • Pozitionare brand
  • ...
  • Perceptia asupra brandului pe piata
  • Criterii strategice de alegere a brandului partener
  • Analiza serviciilor concurente pe piata
  • ...

Beneficiile experientei:

Investigarea si posibilitatea de adaptare in timp real a metodelor si instrumentelor pe care le aplicam in cadrul unui studiu marketing reprezinta cheia unui design de cercetare de succes. Numai asa veti putea implementa strategii practice, care vor castiga loialitatea publicul tinta.

In cadrul numeroaselor proiecte de cercetare axate pe brand, realizate de catre Ellipse Marketing, am parcurs numeroase intrebari strategice, alaturi de clientii nostri:

Contact