Sa ne cunoastem

Canal de distributie

Canal de distributie

Distributia se refera la traseul parcurs de produsele/serviciile dvs. pe piata pana ajung la consumatori/clienti.

Participantii la circuitul de distributie care conduc produsul de la producator la consumator formeaza canale de distributie.

Canalul de distributie este unul din principalele elementele ale mixului de marketing si este foarte important pentru pozitionarea produselor/serviciilor pe piata.

Principalele tipuri de canale de distributie utilizate pe piata se impart in 3 categorii:

  • canal de distributie direct: producator-consumator
  • canal de distributie scurt: producator-intermediar-consumator
  • canal de distributie lung: producator-intermediar-intermediar-consumator

In alegerea canalelor de distributie pentru produsele/serviciile dvs. trebuie sa luati in considerare mai multe criterii, dintre care cele mai importante sunt eficacitatea si rentabilitatea.

Key Stories

 

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia de dezvoltare pe o piata tinta... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...