Sa ne cunoastem

Studiu de documentare

Studiu de documentare

Beneficiile unui studiu de documentare realizat eficient sunt, de cele mai multe ori, reduse la anumite anumite tipologii de obiective. Cu toate acestea, un studiu de documentare are o contributie importanta la atingerea obiectivelor unei palete largi de cercetari.

Aveti la dispozitie toata expertiza si disponibilitatea de ascultare specifica Ellipse Marketing, pentru a va proiecta planul de cercetare in functie de obiectivele dvs. de business.

In practica:

Depinzand de profilul cercetarii de piata si de istoricul de studii disponibile, un studiu de documentare poate contine fie una sau mai multe etape, cum sunt urmatoarele:


Etapa de documentare este prezenta inainte de implementarea oricarei metodologii de cercetare, chiar daca, uneori, nu este tratata ca o activitate independenta in proiect.

Zoom:

Studiul de documentare reuneste toate metodele de cercetare necesare pentru crearea unui baza solide de informatii pentru urmatoarele etape, adaptarii metodologiilor prevazute si optimizarii instrumentelor.

Contact

Key Stories

 

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia de dezvoltare pe o piata tinta... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...