Sa ne cunoastem

Comunicare

Comunicare

In materie de comunicare, vocatia Ellipse Marketing este de a insoti companiile in conceperea si managementul unei comunicari corporate capabile sa le intareasca credibilitatea si increderea partenerilor, clientilor si angajatilor.

In practica:

Bazandu-se pe punctele sale forte date de expertiza in marketing strategic si operational, Ellipse Marketing intervine in problematici de comunicare ad hoc bazate pe reactivitate, creativitate si pe controlul informatiei si respectul riguros al imaginii corporate.

Know-how-ul Ellipse Marketing in materie de comunicare poate fi segmentat in 4 tipuri de concepte:


Adaptata tipologiei de public si obiectivelor, comunicarea poate fi realizata pe diferite axe:

Comunicare BtoC
Comunicare BtoB
Comunicare HR
  • Comunicare corporate
  • Segmentare consumatori
  • Event marketing
  • ...
  • Comunicare corporate
  • Outsourcing comunicare
  • Segmentare clienti
  • ...
  • Motivare angajati   
  • Fidelizare angajati
  • HR Exit interview
  • Event HR   
  • ...

Beneficiile experientei:

Ascultand si intelegand preocuparile companiilor ne putem imbunatati constant solutiile oferite si instrumentele de comunicare corporate pe care le avem la dispozitie pentru a facilita adaptarea cat mai buna pe piata.

Experienta construita alaturi de clientii nostri intr-un mediu mereu in schimbare ne-a dat posibilitatea sa parcurgem intrebari strategice, cum sunt:

  • Cum pot face ca mesajele companiei mele sa ajunga la nisa de public vizata?
  • Care sunt segmentele principale de public carora ma adresez?
  • Cum pot comunica cat mai eficient pentru recrutare?
  • Cum pot sa imi fidelizez angajatii?
  • Cum pot comunica mai bine in interiorul companiei mele?

Contact

 Cititi mai multe:

Key Stories

 

Actiuni de comunicare in mediul digital

Elementele cheie ale unor actiuni de comunicare realizate de catre Ellipse Marketing... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...