Sa ne cunoastem

Coordonare si control

Coordonare si control

Eficientizarea proceselor si minimizarea riscurilor sunt constante ale activitatii de coordonare si control pe care Ellipse Marketing isi bazeaza nivelul inalt de calitate a rezultatelor livrate.

Indiferent de tipul de studiu sau actiune marketing, obiectivul nostru este sa raspundem cat mai rapid solicitarilor dvs. si sa va oferim cat mai mult timp pentru implementarea solutiilor pe care vi le propunem.

In practica:

Ellipse Marketing isi adapteaza planificarea si prioritatea actiunilor vizate in functie de evolutia activitatii clientilor sai. Suntem obisnuiti cu urgenta si suntem alaturi de dvs. pentru a-i amortiza potentialele efecte.

Activitatile implicate de coordonarea si controlul cercetarilor de piata au remificatii numeroase. Va dam exemplu de categoriile mari incluse de noi in aceasta etapa de proiect:

  • Supravegherea respectarii modalitatii de aplicare/folosire a instrumentelor de lucru
  • Controlul respectarii prioritatilor
  • Monitorizarea esantionului cercetarii (nr. chestionare, calitatea raspunsurilor, respectarea cotelor, etc.)
  • Coordonarea optimizarii in cadrul proiectului si intre proiecte
  • Controlul resurselor interne si externe alocate proiectului
  • Coordonarea actiunilor corective
  • Controlul mildstone-urilor si al deadline-urilor
  • Verificarea si validarea output-ului fiecarei activitati prevazute in proiect
  • Follow-up

Zoom:

Activitatea de coordonare si control face parte din managementul oricarui proiect dezvoltat de Ellipse Marketing. In functie de tipologia de proiect, aplicam procedurile interne de control calitate pe care le-am optimizat de-a lungul timpului.

Calitatea output-ului fiecarei etape este esentiala insa, si observarea modalitatilor pentru viitoare imbunatatiri este unul dintre focusurile noastre. Aceasta abordare ne permite sa mergem dincolo de limite si sa va oferim in mod constant livrabile mai bune.

Contact

Key Stories

 

Analiza pietei pentru construirea strategiei de recrutare

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia HR... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...