Sa ne cunoastem

Cercetare in mediul on-line

Cercetare in mediul on-line

Prezenta digitala a companiilor este deja o componenta obisnuita a businessului, activitatea in mediul online concentrandu-se pe solutii interactive si practice destinate publicului dvs. tinta pentru a va asigura eficienta actiunilor.

In practica:

Dezvoltam instrumente si implementam metode de cercetare gandite pentru adaptarea la toate mediile de interes pentru companie.

In contextul dezvoltarii tuturor activitatilor on-line, cercetarea in acest mediu reprezinta o activitate suport pentru majoritatea metodologiilor de studiu implementate in cadrul proiectelor strategice.

In cadrul studiilor cantitative, chestionarele on-line realizate de Ellipse Marketing se adapteaza conditiilor dificile de calificare a respondentilor in acest mediu si respecta toate elementele specifice politicii de brand.

Investigam mediul online tinand cont de obiectivele de studiu si de publicul tinta. Practicam modalitati diverse de punere in practica:

Abordare BtoC
Abordare BtoB
  • Web awareness
  • Comportament de cumparare on-line
  • Monitorizarea performantei
    on-line
  • Optimizarea prezentei on-line
  • ...
  • Analiza strategica e-marketing 
  • E-benchmarking
  • E-business
  • Analiza bunelor practici ale competitiei
  • ...

Beneficiile experientei:

Extinderea ariei de actiune asupra tuturor mediilor de activitate a companiilor permite companiei Ellipse Marketing oferirea de solutii de real-time marketing.

Cunoasterea mizelor unei prezente web eficiente si implicarea permanenta in proiecte de acest tip pentru clientii nostri stau la baza know-how-ului Ellipse Marketing. Intrebari de cercetare, cum sunt cele de mai jos, ne sunt foarte bine cunoscute:

  • Cum pot optimiza experienta utilizatorului pe site-ul meu?
  • Ce face competitia in mediul on-line?
  • Cum ma pot pozitiona mai bine in mediul on-line?
  • La ce nivel se afla satisfactia clientilor mei fata de ofertele mele prezente pe piata? Cum pot sa ii fidelizez?

Contact

Key Stories

 

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia de dezvoltare pe o piata tinta... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...