Sa ne cunoastem

Descoperiti Evalmetrix

Descoperiti Evalmetrix

Solutia Evalmetrix, by Ellipse Marketing, este conceputa avand ca scop principal livrarea unui serviciu care imbina, in mod echilibrat, flexibilitatea tehnologica cu dimensiunea umana pentru a se adapta perfect contrangerilor specifice fiecarui client.

Temele principale pe care le cuprinde solutia Evalmetrix vizeaza evaluarea:

  • Eficientei training-urilor prin intermediul unei platforme dedicate evaluarii training-urilor
  • Satisfactiei angajatilor prin intermediul anchetelor personalizate HR
  • Experientei consumatorului prin intermediul chestionarelor ad-hoc de satisfactie client
  • Calitatii serviciilor prin intermediul unei interfete dedicate pentru Mystery Shopping

Expertii dedicati Evalmetrix reprezinta un veritabil atu pentru actiunile implementate, prin intermediul unui follow-up personalizat in fiecare etapa a proiectului si a unui suport permanent in intelegerea si analiza rezultatelor.

Mai multe despre Evalmetrix by Ellipse Marketing

Key Stories

 

Actiuni de comunicare in mediul digital

Elementele cheie ale unor actiuni de comunicare realizate de catre Ellipse Marketing... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...