Sa ne cunoastem

Evaluare de training

Evaluare de training

Ellipse Marketing a dezvoltat, pentru nevoile clientilor sai, solutia Evalmetrix, by Ellipse Marketing, dedicata evaluarii trainingurilor si altor problematici de marketing.

In practica:

In cadrul oricarui domeniu de activitate, instrumentul de evaluare Evalmetrix permite realizarea de evaluari prin intermediul unei interfete intuitive, simplu de utilizat si personalizabile pentru toate tipurile de training.

Intregul demers de evaluare a eficientei training-urilor are ca obiective urmatoarele:

  • Stabilirea pertinentei training-urilor si a identifica caile de progres pentru fiecare training
  • Formularea si identificarea intr-un mod cuantificabil a obiectivelor training-urilor
  • Estimarea impactului training-urilor si evaluarea ratei de transfer, know-how-ul acumulat, know-how-ul utilizat, know-how-ul aplicat si know-how distribuit
  • Adaptarea si stimularea evolutiei programelor de training
  • Alegerea furnizorul potrivit
  • Scoaterea in evidenta a calitatii training-urilor si justificarea alegerilor

Beneficiile experientei:

Fiind in mod constant angrenati in activitatea si formularea obiectivelor clientilor nostri, dezvoltarea serviciului Evalmetrix a venit ca un raspuns firesc la nevoile de business.

Solutia Evalmetrix este perfect adaptata atat companiilor in general cat si furnizorilor de training. Astfel, putem aborda cu usurinta tematici strategice, cum sunt:

  • Cum pot masura eficienta trainingurilor desfasurate in cadrul companiei si verifica daca obiectivele au fost atinse?
  • Cum pot masura transferul de cunostinte si know-how-ul?
  • Care sunt axele de dezvoltare HR cele mai potrivite pentru activitatea mea?
  • Cum pot alege cat mai eficient furnizorul potrivit?

Contact

Key Stories

 

Actiuni de comunicare in mediul digital

Elementele cheie ale unor actiuni de comunicare realizate de catre Ellipse Marketing... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...