Sa ne cunoastem

Fidelizare

Fidelizare

Fidelizarea va permite sa diminuati substantial costurile legate de achizitionarea unor clienti sau angajati noi.
Fidelizarea este, in general, rezultatul unei strategii de marketing al carui scop principal este cultivarea unei relatii durabile de tipul "win/win" in ceea ce ii priveste pe clientii si angajatii dvs.

Obiective

Dezvoltarea capitalului dvs. de clienti si angajati

Obiectivul strategiei dvs. de fidelizare trebuie sa fie in concordanta cu strategia operationala pe care o veti adopta.

Aceste actiuni pot viza si alte tipuri de obiective, de exemplu:

  • fidelizarea a 20% dintre clientii strategici care reprezinta in general cam 80% din cifra dvs. de afaceri;
  • fidelizarea clientilor « at risk » care ar putea fi tentati de oferta concurentei;
  • fidelizarea distribuitorilor pentru ca acestia sa nu schimbe furnizorul;
  • fidelizarea angajatilor dvs. pentru a diminua turnover-ul si costurile pentru formarea personalului.

Program de fidelizare ad-hoc

O strategie personalizata

Strategiile si programele noastre de fidelizare sunt adaptate specificului organizatiei dvs. si mediului de dezvoltare al acesteia.

In functie de obiectivele dvs., de sectorul dvs. de activitate, de produse sau servicii, de cultura organizationala si de mijloacele pe care le utilizati, noi elaboram strategii si programe de fidelizare personalizate.

Diferentiere fata de competitori

Tendintele actuale sunt ca organizatiile sa ofere aceleasi servicii si beneficii. Confuzia care se produce intre ofertele disponibile clientului final are o frecventa ridicata. Din acest motiv, specialistii nostri stabilesc programe de fidelizare care pun in evidenta atuurile organizatiei dvs. in raport cu concurenta.

Fidelizare clienti

Faza premergatoare implementarii unei politici de fidelizare este realizarea unui studiu de satisfactie care sa permita identificarea, cercetarea si evaluarea asteptarilor si nevoilor clientilor dvs.

Programele de fidelizare care se succed acestei prime etape de analiza vor permite satisfacerea asteptarilor clientilor conform rezultatelor unui studiu de satisfactie si, in plus, sporirea valorii lor comerciale, prin optimizarea achizitiilor pe care le fac.

Fidelizarea unui client permite amortizarea costurilor de achizitie

Costul pastrarii unui client este de 5 pana la 10 ori mai mic fata de costul cuceririi unuia nou.

Clientii fideli sunt cei mai rentabili

Clientii fideli ai organizatiei au o anumita predispozitie de a accepta preturi mai ridicate decat ceilalti clienti. De asemenea, in cazul clientilor loiali, frecventa de cumparare este mai mare, potentialul de crossbuying putand fi mai usor valorificat. Toate aceste efecte duc la cresterea cifrei de afaceri si a beneficiilor organizatiei.

Clientii fideli sunt cei mai buni ambasadori

Cu cat un client este mai vechi, cu atat tendinta sa de a recomanda organizatia este mai puternica, si cu atat mai mult, recomandarile sale sunt competente si adresate persoanelor care se incadreaza, de asemenea, in publicul dvs. tinta.

Specialistii nostri in studiu de piata raspund la intrebarile dvs.:

  • Ce strategie de fidelizare a clientilor pot adopta? 
  • Ce strategie de fidelizare a angajatilor pot adopta? 
  • ...

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...