Sa ne cunoastem

Field Management "by Ellipse Marketing"

Field Management

Expertiza resurselor umane implicate si calitatea procedurilor aplicate sunt elementele cheie ale activitatii de Field Management. 

In plus, activitatea cu adevarat eficienta de Field Management merge dincolo de organizarea de la distanta a resurselor implicate si se desfasoara pe teren, in mijlocul actiunilor de cercetare.

Peste 90% dintre proiectele de studiu ad-hoc includ, intr-o masura mai mare sau mai mica, activitatea de cercetare pe teren. Prin urmare, miza calitatii informatiilor care vor fi analizate este asigurarea fiabilitatii proceselor in Field Management.

Eticheta « By Ellipse Marketing » reprezinta urmatoarea filozofie de Field Management:

Adaptarea reala a intrumentelor de cercetare la problematicile client

Prioritatea Ellipse Marketing o reprezinta intelegerea preocuparilor clientilor si a constrangerilor pe care acestia le au. Ne pozitionam in linia partenerilor strategici in elaborarea, intr-un timp scurt, a unor solutii de cercetare ad-hoc care ofera garantia reusitei proiectelor in termenele stabilite.

Garantarea calitatii informatiilor

Atingerea acestui obiectiv este garantata de punerea in practica a unor procese de lucru respectate in mod riguros si integrarea unui control de calitate in fiecare etapa cheie a cercetarii pe teren.

Beneficiul experientei in adaptarea la conditiile de pe teren

Ne-am consolidat o expertiza riguroasa de cercetare pe teren si un know-how solid de Field Management datorita provocarilor abordate in cadrul proiectelor de studiu de piata. Urmarim un obiectiv clar, acela de identificare a solutiilor adaptate fiecarei constrangeri si de dezvoltare a unor instrumente inovatoare care raspund problematicilor din teren.

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...