Sa ne cunoastem

Field management

Field management

Datele raportate in urma realizarii unei cercetari de piata cantitative sunt, in principal, rezultatul managementului eficient al tuturor proceselor de field management.
Implementarea unor proceduri riguroase si implicarea unor resurse umane cu o expertiza testata asigura ca informatia ajunsa la echipele dvs. este fidela perspectivelor identificate in randul publicului tinta.

In practica:

Dincolo de gandirea si planificarea metodologiei de cercetare, Ellipse Marketing investeste resurse strategice in activitatea de field management, pentru ca datele colectate sa fie trecute prin filtre de calitate reale si corect aplicate.

Principalele componente ale activitatii de field management includ:


Zoom:

Activitatea de field management reuneste toate actiunile de monitorizare a colectarii datelor, coordonare si control a tuturor resurselor implicate.

Verificarea si controlul datelor se face in timp real pentru a asigura baza unor analize complete si formularea unor concluzii conforme cu realitatea din piata dvs.

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...