Sa ne cunoastem

Imagine corporate

Imagine corporate

Mentinerea si dezvoltarea identitatii si imaginii sau apararea reputatiei companiei reprezinta mizele majore in comunicarea corporate.

Compania Ellipse Marketing este solicitata in mod regulat pentru a interveni in problematici de comunicare care necesita respect absolut pentru identitatea vizuala a companiilor: punere in forma in PowerPoint, conceperea propunerilor comerciale, optimizarea suporturilor digitale etc.

Continutul

Deoarece imaginea corporate este cea care diferentiaza companiile, conceperea si redactarea continutului si suporturilor de comunicare se inscriu in mod obligatoriu in cadrul definit de regulile corporate ale companiilor.

Astfel, indiferent de suporturi si de target, discursurile si luarile de cuvant elaborate de Ellipse Marketing respecta intotdeauna identitatea si caracterul unic al fiecarei companii.

Creativitatea

In materie de creatie si de conceptie a suporturilor de comunicare, respectul identitatii vizuale si al standardelor grafice sunt la baza reflectiei creative a companiei Ellipse Marketing si constituie punctul forte scos in evidenta in mod regulat de clientii si partenerii nostri.

Contact

Key Stories

 

Actiuni de comunicare in mediul digital

Elementele cheie ale unor actiuni de comunicare realizate de catre Ellipse Marketing... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...