Sa ne cunoastem

Strategie de comunicare

Strategie de comunicare

Indiferent daca este vorba despre comunicare corporate, comerciala, interna sau pur si simplu pedagogica, luarea cuvantului in numele unei companii implica, de cele mai multe ori, asumarea unui angajament. Avand acumulata o experienta solida in acest domeniu, Ellipse Marketing elaboreaza strategii de comunicare al caror impact a fost deja evaluat in avans intr-o maniera fiabila si precisa.

Viziune:

O strategie de comunicare bine construita permite pozitionarea comunicarii cat mai eficient fata de nevoile si asteptarile targetului impreuna cu promovarea unei imagini si a unui mesaj mai usor de asimilat pentru acesta si mai tangibil.
In plus, o strategie de comunicare pertinenta trebuie sa includa, de asemenea, alegerea corecta a instrumentelor, a suporturilor de comunicare si respectarea imaginii corporate a companiei.

Bazandu-se pe aceste principii, in vederea construirii unei strategii de comunicare, Ellipse Marketing se dedica, inainte de orice, gasirii raspunsului la intrebarile de mai jos:

  • Care sunt obiectivele comunicarii?
  • Care este targetul vizat?
  • Care este mesajul de transmis?
  • Care este pozitionarea companiei in raport cu competitia?
  • Cum ar putea fi perceput mesajul companiei?
  • Care sunt riscurile si eventualele consecinte?

Target:

Adaptata tipologiei de public si obiectivelor, comunicarea poate fi realizata pe diferite axe:

Comunicare interna
(HR)
Comunicare
BtoC
Comunicare
BtoB
  • Motivare angajati
  • Fidelizare angajati        
  • HR Exit Interview
  • Event HR
  • ...

  • Comunicare corporate
  • Comunicare pentru
    evenimente
  • ...

  • Comunicare corporate
  • Comunicare comerciala
  • ...

Evaluare inainte de comunicare:

Deoarece campaniile de comunicare, indiferent de marime, sunt din ce in ce mai mult caracterizate de permanenta, in vederea insotirii unei companii in conceperea strategiilor marketing & comunicare, Ellipse Marketing pune accentul pe evaluarea impactului si consecintelor de termen scurt, mediu si lung.

Contact

Key Stories

 

Actiuni de comunicare in mediul digital

Elementele cheie ale unor actiuni de comunicare realizate de catre Ellipse Marketing... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...