Sa ne cunoastem

Interviu de grup

Interviu de grup

Intelegerea atitudinii si motivatiilor consumatorilor este obiectivul principal al interviurilor de grup. Prin expertiza de moderare Ellipse Marketing este facilitata exprimarea libera a participantilor si centralizarea unor insight-uri relevante.

Recrutarea pentru interviurile de grup se face targetand numai profiluri calificate si respectand obiectivele de studiu. Discursul fiecarei tipologii de profil este analizat pentru a intelege in mod clar motivatiile si opiniile exprimate.

In practica:

Alegerea tipologiei de interviu de grup se face in functie de profilul produsului/serviciului analizat si de obiectivele date de cercetare. Tipologii frecvente de interviu de grup sunt:

  • Grup de discutii
  • Focus group
  • Mini-grup
  • Grup de brainstorming
  • Focus group online
  • Mini grupuri cu participanti de nivel C sau CxO

Metoda interviului de grup poate fi folosita in mod independent in cadrul unei cercetari de piata sau ca metoda complementara altor tehnici de studiu, mai ales in cazul testarii validitatii rezultatelor prin incrucisarea mai multor resurse.

 Lexic:

Interviul de grup se refera la intervievarea mai multor persoane in acelasi timp, accentul fiind pe schimbul de intrebari si raspunsuri dintre moderator si participanti. Fata de un focus group, in cadrul interviului de grup clasic interactiunea dintre participanti este limitata si nu reprezinta obiectivul intervievarii.

Contact

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...