Sa ne cunoastem

Interviu fata in fata

Interviu fata in fata

Ellipse Marketing are ca obiectiv documentarea completa a tuturor cercetarilor marketing pe care le realizeaza. In acest mod, va putem furniza o perspectiva completa asupra actiunilor strategice care sunt realmente eficiente pentru cresterea numarului de clienti.

In practica:

Personalizam instrumentele folosite si gandim un design de studiu marketing special pentru nevoile companiei dvs.

Interviurile fata in fata le realizam prin intermediul urmatoarelor tipologii:

 Lexic:

Un interviu fata in fata este realizat in cadrul cercetarilor de piata care necesita o analiza mai profunda si mai detaliata si in aceeasi masura avand o reprezentativitate fidela a profilurilor targetate.

Interviul fata in fata poate fi realizat ca un interviu individual sau ca un interviu de grup, avand aplicatii atat in cadrul studiilor marketing BtoC cat si BtoB.

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...