Sa ne cunoastem

Interviu cu interceptare

Interviu cu interceptare

Prin ascultarea si intelegerea provocarilor cu care va confruntati adaptam in mod eficient metodele si instrumentele de cercetare la nevoile de business.

In practica:

Intelegem miza intervievarii profilurilor cheie pentru strategia comerciala. Contactul la cald cu preocuparile dvs. impreuna cu expertiza noastra sunt esentiale pentru optimizarea realizarii interviurilor cantitative de tipul interviului cu intercetare.

Am realizat pentru clientii nostri interviuri cu interceptare cum sunt:


 Lexic:

Un Intercept Interview sau interviu cu interceptarea respondentilor este o metoda de cercetare cantitativa cu ajutorul careia se pot testa produse, evalua satisfactia clientilor sau pur si simplu aplica chestionare pe teme mai largi de marketing.

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...