Sa ne cunoastem

Managementul comunicarii

Managementul comunicarii

Managementul comunicarii si controlul imaginii corporate

Bazandu-se pe punctul sau forte dat de experienta acumulata in marketing strategic si operational, Ellipse Marketing concepe si dezvolta actiuni de comunicare targetate pe strategia si dezvoltarea marcii.

Respectul pentru identitatea vizuala si imaginea corporate reprezinta, pentru Ellipse Marketing, baza in abordarea initiativelor de comunicare.

Domenii exemplu de interventie:

servicii, inginerie, FMCG, retail, bancar, pharma

Arie de acoperire:

local /national /international

Metode implementate:

  • Marketing strategic si plan de comunicare
  • Concepere si punere in forma a documentelor corporate
  • Marketing digital
  • Marketing operational si evenimente corporate

Pentru a insoti companiile in actiuni reusite, ambitia metodologica caracteristica pentru Ellipse Marketing face posibila elaborarea sistematica, si intr-o maniera proactiva, a unor proiecte personalizate, precum si cultivarea unei relatii de incredere cu partenerii sai.

Contact

Focus Ellipse Marketing:

Key Stories

 

Actiuni de comunicare in mediul digital

Elementele cheie ale unor actiuni de comunicare realizate de catre Ellipse Marketing... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...