Sa ne cunoastem

Pregis Company

Pregis Company

Pregis Corporation este un furnizor mondial de solutii inovative de ambalare si protectie, pentru alimente si pentru spitale.
Grupul Pregis opereaza in peste 45 de amplasamente de productie in 18 tari din intreaga lume.

CAN-PACKMotor JeansDassault SystemesMobexpertSaint-Gobain PAMBouyguesAstra Sport Bets (Casa Pariurilor)Assystem RomaniaAda ComputersPimkieAnchor GrupUTIKoneLindabDaciaBaumixCillit Water TechnologyAEP GroupeCEVA LogisticsChira Attorney's Law OfficeCBA AlbatrosIseomRadoxRomconsultingPregis CompanyAchat entre ProDaloDI&TRADENaviMagKa TeResolution BioMyunikAxigen (Gecad Technologies)Super BetFormatisASM TechnologiesBeler SoftHome2TimeConcept ConsultingRou-AseptCefora CorporateUniversitatea Politehnica BucurestiSVP serviceTermes studioPerformance ProfileAxima SuezOptimedSabriniProspectiuniSearch entre Pros

Key Stories

 

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia de dezvoltare pe o piata tinta... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...