Sa ne cunoastem

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Actor important din domeniul retail a solicitat Ellipse Marketing solutii pentru cresterea performantei echipelor sale la punctele de vanzare si aducerea pe o treapta superioara a nivelului de satisfactie al clientilor sai.

Obiectiv de cercetare:

  • Auditul serviciilor oferite la Point-Of-Sale de catre angajati

Solutii implementate de catre Ellipse Marketing:

  • Actiuni lunare de tip Mystery Client
  • Exit interviuri periodice

Livrabile:

  • Ierarhizarea performantelor angajatilor
  • Ierarhizarea performantelor punctelor de vanzare
  • Monitorizarea evolutiei indicatorului NPS (Net Promoter Score) de brand
  • Corelarea rezultatelor actiunilor de mystery client cu cele ale exit interviurilor pentru a evalua performanta aspectelor cu adevarat importante pentru clienti

Beneficii oferite de un studiu de piata Ellipse Marketing:

  • Adaptarea in timp real a instrumentelor de cercetare la problematicile client
  • Rezultate fiabile, de calitate si disponibile in cel mai scurt timp
  • Experienta bazata pe proiecte de amploare
  • Interlocutor stabil si cu o cultura solida de ascultare activa

Planul dvs. de actiune

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...