Sa ne cunoastem

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Companie cu renume in domeniul FMCG a ales Ellipse Marketing pentru analiza strategica a mediului pietei si activarea lead-urilor posibile in cadrul dezvoltarii activitatii pe piete noi.

Obiective de cercetare:

  • Analiza oportunitatilor de dezvoltare pe o piata tinta
  • Analiza completa a clientilor potentiali

Solutii implementate de Ellipse Marketing:

  • Studiu de documentare
  • Actiuni de lead generation

Livrabile:

  • Perspectiva asupra contextului pietei vizate
  • Tipologia si topul celor mai importanti actori prezenti pe piata
  • Benchmarking competitori
  • « Bune practici » identificate pe piata
  • Profilul clientilor potentiali si disponibilitatea de contractare a serviciilor vizate
  • Riscuri de evitat in dezvoltarea pe piata

Beneficii oferite de un studiu de piata Ellipse Marketing:

  • Adaptarea in timp real a instrumentelor de cercetare la problematicile client
  • Rezultate fiabile, de calitate si disponibile in cel mai scurt timp
  • Experienta bazata pe proiecte de amploare
  • Interlocutor stabil si cu o cultura solida de ascultare activa

Planul dvs. de actiune

Key Stories

 

Actiuni de comunicare in mediul digital

Elementele cheie ale unor actiuni de comunicare realizate de catre Ellipse Marketing... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...