Sa ne cunoastem

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Actor lider din domeniul constructiilor a contractat compania Ellipse Marketing pentru a realiza survey-uri periodice, in randul clientilor companiei, in vederea monitorizarii evolutiei satisfactiei acestora si evaluarii serviciilor post-vanzare.

Obiective de cercetare:

  • Identificarea nivelului de satisfactie client
  • Evaluarea serviciilor post-vanzare

Solutii implementate de Ellipse Marketing:

  • Barometru anual de satisfactie client
  • Follow-up pentru evaluarea serviciilor post-vanzare

Livrabile:

  • Evolutia indicelui general de satisfactie
  • Evolutia nivelului de satisfactie fata de cele mai importante aspecte in relatia clientului cu compania (matricea importanta-satisfactie)
  • Profilul complet al clientilor
  • Punctele tari si punctele slabe ale serviciului post-vanzare

Beneficii oferite de un studiu de piata Ellipse Marketing:

  • Adaptarea in timp real a instrumentelor de cercetare la problematicile client
  • Rezultate fiabile, de calitate si disponibile in cel mai scurt timp
  • Experienta bazata pe proiecte de amploare
  • Interlocutor stabil si cu o cultura solida de ascultare activa

Planul dvs. de actiune

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...