Sa ne cunoastem

Raport de studiu

Raport de studiu

Traducerea datelor analizate intr-un raport de studiu operational pentru clientii sai conduce compania Ellipse Marketing la raspunsuri concrete pentru acestia cu privire la modalitatile de anticipare si adaptare cat mai buna pe piata tinta.

In practica:

In toate etapele de cercetare trecem modalitatile de implementare si metodologia folosita prin filtrul nevoilor dvs. Aceasta practica ne permite agilitate in adaptarea instrumentelor si livrarea nu doar a unor rapoarte de cercetare, ci a unor solutii pentru preocuparile dvs.

Ellipse Marketing livreaza raportul final de cercetare avand in componenta sa tematici principale cum sunt:

  • Elemente majore identificate in cadrul cercetarii de piata
  • Prezentarea analizelor statistice descriptive si inferentiale a datelor centralizate in corelatie cu obiectivele de studiu
  • Prezentarea analizei datelor calitative (in cazul in care exista variabile categoriale)
  • Concluziile cercetarii de piata
  • Recomandarile formulate de consultantii Ellipse Marketing
  • Informatii complementare sub forma de anexe cuprinzand: instrumentele folosite de cercetare; rezultatele detaliate cu tabele si grafice descriptive; …

Zoom:

Raportarea in cadrul unei de cercetari de piata desfasurate de Ellipse Marketing poate avea mai multe etape sau poate fi periodica, in functie de tipul de studiu si cerintele dvs.

In spiritul unei comunicari mai bogate pe tema rezultatelor de cercetare, consultantii Ellipse Marketing sunt la dispozitia clientilor pentru prezentarea orala a rapoartelor de cercetare.

Contact

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...