Sa ne cunoastem

Satisfactie HR

Satisfactie HR

Ascultarea angajatilor dvs., prin intermediul unor instrumentelor fiabile, este cea mai buna modalitate de identificare a surselor principale de motivare si crestere a competentelor HR si, implicit, si ale companiei dvs.

In practica:

Instrumentele Ellipse Marketing de evaluare a satisfactiei HR sunt construite ca solutii complete si flexibile care permit crearea de anchete de resurse umane personalizate. Acestea contribuie la implementarea unor barometre de satisfactie HR care raspund in mod eficient preocuparilor vizand gradul de aderare al angajatilor la obiectivele companiei, precum si nivelul la care acestia se proiecteaza in viitor in interiorul firmei.

In functie de nevoile de cercetare a satisfactiei HR, parcurgem obiective strategice, cum sunt:

  • Motivarea angajatilor
  • Fidelizarea angajatilor
  • Evaluarea climatului intern
  • Perceptia asupra companiei ca angajator fata de competitie
  • Evaluarea nevoilor de training
  • HR Exit interview

Beneficiile experientei:

Domeniul resurselor umane necesita versatilitate si capacitate de inovare.

Experienta Ellipse Marketing in satisfactie HR a fost consolidata prin cultivarea implicarii active in actiunile desfasurate, fapt ce furnizeaza mereu informatii proaspete asupra preocuparilor angajatilor dvs.

Am abordat cu succes intrebari strategice care va pot interesa, cum ar fi:

  • Care este viziunea angajatilor in legatura cu evolutia companiei?
  • La ce nivel se afla interesul fata de job al angajatilor mei?
  • Care este perspectiva angajatilor mei in legatura cu misiunea/jobul lor?
  • La ce nivel se afla disponibilitatea de mobilitate in cadrul companiei?

Contact

Key Stories

 

Analiza pietei pentru construirea strategiei de recrutare

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia HR... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...