Sa ne cunoastem

Survey Client & Consumator

Survey Client & Consumator

Fiecare studiu Client / Consumator necesita construirea speciala a unei structuri de cercetare care sa va ofere strategii ce favorizeaza pozitionarea pe piata.

In practica:

Ellipse Marketing a dezvoltat instrumente de cercetare flexibile si riguroase care raspund cerintelor companiilor de toate marimile, atat din mediul local, cat si international.

Consultarea perspectivei publicului tinta, in cadrul unui studiu Client / Consumator, se diferentiaza in functie de doua tipuri de abordari:

Abordare BtoC
Abordare BtoB
  • Brand awareness
  • Barometru de satisfactie
  • Perceptia asupra calitatii serviciilor
  • Analiza profilului si comportamentului
    clientului/consumatorului
  • Mystery Shopping
  • ...
  • Lead generation
  • Analiza oportunitatilor de dezvoltare
  • Segmentare
  • Mystery Client
  • Perceptia asupra calitatii serviciilor
  • ...

Beneficiile experientei:

In toate etapele de cercetare trecem modalitatile de implementare si metodologia folosita prin filtrul nevoilor dvs. Aceasta practica ne permite agilitate in adaptarea instrumentelor si livrarea nu doar a unor rapoarte de cercetare ci a unor solutii pentru preocuparile companiei.

Experienta Ellipse Marketing in domeniul cercetarii de piata si al studiilor Client / Consumator, ne-a permis sa putem trata, alaturi de clientii nostri, intrebari strategice, cum sunt de exemplu:

  • Cine sunt clientii / consumatorii mei?
  • Cum se comporta clienti / consumatorii fata de brandul companiei?
  • Cum pot sa ii fidelizez?
  • Cum pot sa cresc numarul de clienti al companiei?
  • Cum pot evalua experienta consumatorului fata de produsul/serviciul companiei?

Contact

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...