Sa ne cunoastem

Evaluarea satisfactiei

Evaluarea satisfactiei

Evaluarea satisfactiei si fidelizarea clientilor

Modalitatile de crestere a satisfactiei si de fidelizare a clientilor trebuie sa reprezinte focusul principal al unor studii de piata fiabile.
Actiunile centrate pe identificarea aspectelor subtile la care clientii actuali si potentiali sunt sensibili va ofera avantajul concurential in mediul de activitate.

Ellipse Marketing are in portofoliu servicii de studiu de satisfactie adaptate constrangerilor companiei si dezvoltate cu ajutorul unor instrumente inovatoare care raspund noilor problematici.

Domenii exemplu de interventie:

servicii, FMCG, sector bancar, pharma etc.

Arie de acoperire:

local/national

Metode implementate:

studiu de satisfactie Evalmetrix, barometru Ellipse Marketing, studiu calitativ, studiu mutualizat

Realizarea unor analize aprofundate ale tuturor aspectelor cheie in determinarea fidelitatii publicului dvs. tinta transforma cercetarea de piata intr-un instrument fiabil si riguros destinat evaluarii complete a satisfactiei clientilor dvs.

Contact

Focus Ellipse Marketing:

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...