Evaluarea satisfactiei

Evaluarea satisfactiei si fidelizarea clientilor

Modalitatile de crestere a satisfactiei si de fidelizare a clientilor trebuie sa reprezinte focusul principal al unor studii de piata fiabile.
Actiunile centrate pe identificarea aspectelor subtile la care clientii actuali si potentiali sunt sensibili va ofera avantajul concurential in mediul de activitate.

Ellipse Marketing are in portofoliu servicii de studiu de satisfactie adaptate constrangerilor companiei si dezvoltate cu ajutorul unor instrumente inovatoare care raspund noilor problematici.

Domenii exemplu de interventie:

servicii, FMCG, sector bancar, pharma etc.

Arie de acoperire:

local/national

Metode implementate:

studiu de satisfactie Evalmetrix, barometru Ellipse Marketing, studiu calitativ, studiu mutualizat

Realizarea unor analize aprofundate ale tuturor aspectelor cheie in determinarea fidelitatii publicului dvs. tinta transforma cercetarea de piata intr-un instrument fiabil si riguros destinat evaluarii complete a satisfactiei clientilor dvs.

Contact

Focus Ellipse Marketing: