Sa ne cunoastem

Studiu Pret

Studiu Pret

Mentinerea ritmului impus de piata pe care activati necesita un nivel crescut de flexibilitate in adaptarea si punerea in practica a unui studiu de pret.

In practica:

Perceptiile si comportamentele consumatorilor sunt in continua evolutie, fapt ce alimenteaza nevoia Ellipse Marketing de a le monitoriza in mod constant, pentru a-si asigura agilitatea cu care si-a obisnuit clientii.

Depinzand de obiectivul de studiu si de publicul tinta, modalitatile de punere in practica a studiilor marketing axate pe pret pot fi urmatoarele:

Abordare BtoC
Abordare BtoB
  • Monitorizare preturi
  • Perceptia asupra pretului
  • Factori ce influenteaza decizia
    de cumparare
  • ....
  • Pozitionare in functie de pret       
  • Analiza serviciilor aditionale
  • Comportament de cumparare
  • Monitorizare preturi   
  • ...

Beneficiile experientei:

Datorita deschiderii fata de nevoile clientilor Ellipse Marketing abordeaza un studiu de piata ca un proces in permanenta schimbare si adaptare in functie de conditiile de pe piata.

Avand acumulat un volum generos de experiente de cercetare marketing axata pe pret, putem parcurge cu succes intrebari, cum sunt:

  • Care sunt preturile practicate pe piata?
  • Care este cea mai buna pozitionare de pret pentru produsul/serviciul companiei si contextul pietei tinta?
  • Ce face competitia firmei?
  • Cum se pozitioneaza compania fata de competitie?
  • Cum sunt percepute produsele/serviciile firmei fata de cele ale competitiei?

Contact

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...