Sa ne cunoastem

Cercetare Produs/Serviciu

Cercetare Produs/Serviciu

Un design eficient de produs sau serviciu este realizat in baza cunoasterii aprofundate a relatiilor care se construiesc intre publicul tinta si brand. Cercetarea de produs/serviciu se bazeaza pe acest obiectiv strategic.

In practica:

Implementam metode si instrumente de cercetare gandite de la dezvoltarea ideii de produs si pana la optimizarea si (re)pozitionarea strategica a acestuia pe piata.

Proiectarea unui studiu de piata axat pe produse/servicii se face in functie de categoria de public si obiectivele de cercetare:

Abordare BtoC
Abordare BtoB
  • Testarea de produs                     
  • Monitorizare preturi
  • Studiu prospectiv
  • Mystery Client
  • Merchandising
  • ...
  • Benchmarking servicii                  
  • Analiza pozitionarii pe piata
  • Evaluarea notorietatii pe piata
  • Merchandising
  • Criterii strategice de alegere
    a serviciilor
  • ...

Beneficiile experientei:

Cultura ascultarii active si a intelegerii nevoilor de cercetare reprezinta principalul motor ale evolutiei instrumentelor si metodologiilor de studiu Ellipse Marketing.

Volumul generos de proiecte de studiu de piata si de cercetare Produs / Serviciu, realizate de catre Ellipse Marketing, ne-a permis sa putem trata, pentru clientii nostri, intrebari strategice, cum sunt de exemplu:

  • Este momentul oportun sa lansez produsul/serviciul pe piata?
  • Cum este perceput de catre consumatori produsul companiei?
  • Cum se pozitioneaza produsul / serviciul meu fata de competitie?
  • Cum sunt percepute de catre clienti serviciile companiei mele?
  • Care sunt elementele strategice ale interactiunii cu produsele/serviciile firmei?

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...