Sa ne cunoastem

Cercetare ad-hoc

Cercetare ad-hoc

Solutiile actuale de cercetare marketing se dezvolta pe fondul necesitatii unei abordari personalizate a profilului fiecarui client. 

In practica:

Metoda cea mai buna de a raspunde preocuparilor clientilor este gandirea unui design de studiu ad hoc, special gandit pentru fiecare dintre acestia.

In functie de obiectivele de studiu, combinam metodologiile de studiu si dezvoltam instrumente ad-hoc pentru a livra o solutie de cercetare optima. Avem la dispozitie metode multiple:

Metode BtoC
Metode BtoB
  • Interviu individual cantitativ
  • Interviu de grup
  • Barometru
  • ...
  • Benchmarking                       
  • Desk research
  • Interviu calitativ
  • Lead generation
  • ...

Beneficiile experientei:

Adaptarea perfecta la preocuparile de business a instrumentelor de cercetare o realizam numai prin ascultarea si intelegerea provocarilor cu care va confruntati.

Suntem alaturi de clientii nostri si ne-am construit o experienta solida pentru a putea aborda intrebari cum ar fi:

  • Este momentul oportun pentru a ma lansa pe piata?
  • Cine sunt clientii / consumatorii mei?
  • Cum ma pozitionez fata de concurenta?
  • La ce nivel se afla satisfactia clientilor mei fata de ofertele mele prezente pe piata? Cum pot sa ii fidelizez?
  • Cum pot sa imbunatatesc experienta clientilor la punctul de vanzare?

Contact

Key Stories

 

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia de dezvoltare pe o piata tinta... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...