Cercetare ad-hoc

Solutiile actuale de cercetare marketing se dezvolta pe fondul necesitatii unei abordari personalizate a profilului fiecarui client. 

In practica:

Metoda cea mai buna de a raspunde preocuparilor clientilor este gandirea unui design de studiu ad hoc, special gandit pentru fiecare dintre acestia.

In functie de obiectivele de studiu, combinam metodologiile de studiu si dezvoltam instrumente ad-hoc pentru a livra o solutie de cercetare optima. Avem la dispozitie metode multiple:

Metode BtoC
Metode BtoB
  • Interviu individual cantitativ
  • Interviu de grup
  • Barometru
  • ...
  • Benchmarking                       
  • Desk research
  • Interviu calitativ
  • Lead generation
  • ...

Beneficiile experientei:

Adaptarea perfecta la preocuparile de business a instrumentelor de cercetare o realizam numai prin ascultarea si intelegerea provocarilor cu care va confruntati.

Suntem alaturi de clientii nostri si ne-am construit o experienta solida pentru a putea aborda intrebari cum ar fi:

Contact