Sa ne cunoastem

Colectare date de pe teren

Colectare date de pe teren

Aplicarea corecta si eficienta a instrumentelor de investigare intr-o cercetare marketing se afla pe aceeasi treapta de importanta, pentru Ellipse Marketing, ca si alegerea strategiei de cercetare potrivite.

Le garantam clientilor nostri procese riguroase de colectare a datelor de pe teren pentru a le furniza concluzii cu adevarat operationale in mediul in care activeaza.

In practica:

Ellipse Marketing pune accentul pe selectarea profilurilor de intervievatori calificate pentru tipul de cercetare, mediul de aplicare precum si tipologia publicului tinta.

Colectarea datelor pe teren este strans legata de instrumentul de cercetare folosit, respectiv chestionar aplicat pe hartie sau pe un dispozitiv electronic. Se pot realiza mai multe tipologii de interviuri pe teren, insa demersul de colectare efectiva este comun pentru toate acestea, respectiv:

  • Identificarea profilului corect de respondent vizat
  • Calificarea respondentului pentru participarea la studiu
  • Aplicarea chestionarului de cercetare
  • Validarea chestionarului in cadrul controlului de calitate
  • (Reintroducerea chestionarului pe teren pentru rectificare completa sau partiala)
  • Centralizarea si codarea chestionarului pentru analiza

Zoom:

Colectarea datelor de pe teren are loc sub directa supraveghere a Field Managementului si este una dintre principalele zone de concentrare a imbunatatirii constante a proceselor.

Cunoastem toate incongruentele care pot interveni in aceasta etapa, de aceea, am format echipe si am dezvoltat instrumente pentru a le reduce la minim si a optimiza timpii de colectare si verificare.

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...