Sa ne cunoastem

Consumer insight management

Consumer insight management

Trairea experientei consumatorului si realizarea auditului calitatii serviciilor

Raspunsurile adevarate pot fi aflate doar de la publicul tinta corect calificat.
Consumer insight management analizeaza profilurile cheie de consumatori, cei care decid traiectoria succesului strategiei de marketing.

Experienta Ellipse Marketing se bazeaza pe adaptarea instrumentelor necesare unei cercetari la specificul companiei.

Obiectivul este de a oferi raspunsuri operationale cu privire la insight-urile asupra experientei consumatorului si performanta serviciilor, in mediul real al publicului tinta.

Domenii exemplu de interventie:

FMCG, sector bancar, pharma, IT&C etc.

Arie de acoperire:

local/national

Metode implementate:

analiza POS, mystery client, studiu cantitativ, studiu calitativ, survey ad-hoc

Calitatea rezultatelor cercetarilor de piata se datoreaza acordarii importantei cuvenite intelegerii corecte a preocuparilor dvs. strategice.

Contact

Focus Ellipse Marketing:

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...