Sa ne cunoastem

Studiu calitativ

Studiu calitativ

Atitudinile, comportamentele, discursul din jurul brandului sunt manifestari care sunt studiate indeaproape de catre Ellipse Marketing. Obiectivul nostru, pentru un studiu calitativ, il constituie filtrarea si analiza informatiilor comunicate de clientii dvs. actuali si potentiali.

In practica:

Adaptam modalitatea de punere in practica a unui studiu calitativ in functie de obiectivele de cercetare, temele care se investigheaza si tipologia de public care se vizeaza.

Cercetarile calitative Ellipse Marketing folosesc, cel mai des, instrumente de tipul:


Ellipse Marketing a realizat, in nenumarate randuri, studii calitative in mod complementar cu cercetari cantitative. Depinzand insa de natura cerintelor companiei dvs., aceasta practica nu este obligatorie.

 Lexic:

Un studiu calitativ este o cercetare care utilizeaza metode calitative de investigare a opiniei si perceptiilor publicului tinta.

Cercetarea calitativa are ca specific principal obiective care rezida in intelegerea unor aspecte subtile si care genereaza rezultate necuantificabile si nu cifre, ca material de analiza.

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...