Sa ne cunoastem

Studiu cantitativ

Studiu cantitativ

Prin abordarea unor esantioane largi de populatie un studiu cantitativ colecteaza un volum mare de informatii.
Rezultatele unui studiu cantitativ sunt tratate pentru a genera concluzii relevante in luarea deciziilor strategice pentru actiuni viitoare. 

In practica:

Ellipse Marketing ofera solutii complete si livrabile fiabile pentru descifrarea cerintelor publicului si a pietei tinta.

Cercetarile cantitative pe care le realizam consista, cel mai des, din folosirea instrumentelor de tipul:


Studiile hibrid, care includ atat metode de cercetare calitativa, cat si de cercetare cantitativa, reprezinta mixul ideal de explorare a opiniilor si perceptiilor publicului tinta.

 Lexic:

Un studiu cantitativ foloseste metode de intervievare structurate pentru a obtine de la publicul tinta rezultate concrete si date statistice ce pot genera conturarea unor tendinte.

Pentru obtinerea unor rezultate fiabile este esentiala intervievarea unui esantion larg de persoane pentru a asigura reprezentativitatea pentru populatia tinta.

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...