Sa ne cunoastem

Interviu asistat

Interviu asistat

Prin intervievarea consumatorilor asupra nevoilor, perceptiilor si asteptarilor acestora, un interviu asistat trebuie sa reflecte situatiile reale. Ne angajam sa va livram solutii complete care sa raspunda in mod concret nevoilor strategice ale companiilor.

In practica:

Selectam instrumente care folosesc tehnologii performante si gandim un design de studiu marketing personalizat special pentru nevoile firmei.

Interviurile asistate pe care le realizam, cel mai des, pentru clientii nostri sunt de tipul:


Desfasuram interviuri asistate atat in randul targetului dvs. BtoC, cat al celui BtoB, indiferent de domeniul de activitate in care va aflati.

Zoom:

Interviul asistat desfasurat in cadrul unui studiu de piata are ca scop principal implicarea si interogarea publicului tinta, fie el BtoC sau BtoB, pe temele strategice pentru compania dvs.

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...