Sa ne cunoastem

Optimizarea produsului pentru orice target

Optimizarea produsului pentru orice target

Optimizarea de produs nu se axeaza pe produsul respectiv in sine ci, mai degraba, pe analiza potentialului de acceptare in randul consumatorilor si pe capacitatea de a raspunde eficient noilor cerinte.

Optimizarea de produs este, cu siguranta, una dintre cele mai importante tipuri de cercetare care sunt realizate de companii. Atingerea unui nivel perceput ca superior intr-o categorie de produs este cea mai sigura modalitate de a creste valoarea brandului, hrani loialitatea clientilor si stimula profitabilitatea.

Motivatia de la baza unui survey de 'optimizare produs':
Relatia dintre satisfactie si loialitate nu are un caracter automat. 

In ce situatie trebuie pus accentul pe discriminare, cand trebuie crescuta frecventa contactului cu consumatorii si cum poate fi intarita relatia cu clientul?

Acest arbitraj trebuie facut in functie de nivelul de diferentiere a produsului/serviciului pe piata, eterogenitatea clientilor, intensitatea competitiei, nivelul de angajament generat de produs/serviciu, frecventa de cumparare.

Eticheta "by Ellipse Marketing" va garanteaza analiza unor variabile cheie pentru a optimiza conditiile de aplicare a programelor de fidelizare si, implicit, pentru a va creste performanta produselor pe piata.

 Ce obtineti in urma unui survey de 'optimizare produs':

  • Atingerea unui nivel superior fata de produsele competitoare
  • Monitorizarea posibilelor amenintari din partea produselor competitiei
  • Optimizare costurilor de promovare
  • Masurarea efectelor de imbatranire a produselor (survey axat pe shelf-life)
  • Evaluarea calitatii produselor din surse diferite de fabricare
  • Estimarea nivelului de acceptare a clientilor pentru produse noi
  • Determinarea mixului optim de ingrediente sau proprietati, avand in vedere politica dvs. de pret sau de business

Avand in vedere tipul de public, BtoB sau BtoC, obiectivele de cercetare si vizarea optimizarii unui produs sau a unui serviciu, se pot implementa diferite tipuri de studiu: Benchmarking produs/serviciu, Test de produs, Studiu in-hall, Interviu aprofundat, Mystery shopping.

Ellipse Marketing optimizeaza produsul dvs.

Key Stories

 

Actiuni de comunicare in mediul digital

Elementele cheie ale unor actiuni de comunicare realizate de catre Ellipse Marketing... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...