Optimizarea produsului pentru orice target

Optimizarea de produs nu se axeaza pe produsul respectiv in sine ci, mai degraba, pe analiza potentialului de acceptare in randul consumatorilor si pe capacitatea de a raspunde eficient noilor cerinte.

Optimizarea de produs este, cu siguranta, una dintre cele mai importante tipuri de cercetare care sunt realizate de companii. Atingerea unui nivel perceput ca superior intr-o categorie de produs este cea mai sigura modalitate de a creste valoarea brandului, hrani loialitatea clientilor si stimula profitabilitatea.

Motivatia de la baza unui survey de 'optimizare produs':
Relatia dintre satisfactie si loialitate nu are un caracter automat. 

In ce situatie trebuie pus accentul pe discriminare, cand trebuie crescuta frecventa contactului cu consumatorii si cum poate fi intarita relatia cu clientul?

Acest arbitraj trebuie facut in functie de nivelul de diferentiere a produsului/serviciului pe piata, eterogenitatea clientilor, intensitatea competitiei, nivelul de angajament generat de produs/serviciu, frecventa de cumparare.

Eticheta "by Ellipse Marketing" va garanteaza analiza unor variabile cheie pentru a optimiza conditiile de aplicare a programelor de fidelizare si, implicit, pentru a va creste performanta produselor pe piata.

 Ce obtineti in urma unui survey de 'optimizare produs':

Avand in vedere tipul de public, BtoB sau BtoC, obiectivele de cercetare si vizarea optimizarii unui produs sau a unui serviciu, se pot implementa diferite tipuri de studiu: Benchmarking produs/serviciu, Test de produs, Studiu in-hall, Interviu aprofundat, Mystery shopping.

Ellipse Marketing optimizeaza produsul dvs.