Sa ne cunoastem

Etnografie

Etnografie

Observarea prelungita a contextului real de actiune a publicului tinta este un instrument folosit de Ellipse Marketing cu succes. Rapoartele de cercetare rezultate reflecta realitatea pe care dvs. trebuie sa o intelegeti si sa o abordati cu toata increderea.

In practica:

Prin intermediul etnografiei oferim un insight complet, holistic asupra perceptiilor si viziunii publicului tinta, fapt care va permite luarea de decizii strategice cu toata increderea.

Practicam etnografia deoarece ne facilteaza abordarea aprofundata a urmatoarelor aspecte strategice:

  • Observarea comportamentului consumatorului.
  • Intelegerea si analiza culturii consumatorului.
  • Definirea contextului in care activeaza consumatorul.
  • Stabilirea focusului pentru targetarea consumatorului.

 Lexic:

Etnografia este o metoda de studiu calitativ axata pe cercetarea interactiunilor sociale, comportamentelor si perceptiilor care se produc in cadrul grupurilor, echipelor, organizatiilor si comunitatilor.

Contact

Key Stories

 

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia de dezvoltare pe o piata tinta... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...