Sa ne cunoastem

Anchetele Mystery Shopping redefinite

Anchetele Mystery Shopping redefinite

Pentru ca profilul clientilor dvs. este in continua diversificare si modalitatea acestora de interactiune cu produsul evolueaza, testarea fiabila a serviciilor din jurul unui produs se face implicand toate aspectele comerciale care contribuie la consolidarea loialitatii client.

Un client misterios trebuie sa fie un client real al serviciilor / produselor companiei dvs. pentru a putea evalua cu adevarat prestatia angajatilor dvs. Mai mult decat atat, pregatirea acestuia necesita testarea si formarea competentei de a surprinde aspectele subtile ale materializarii serviciilor dvs. in fata clientului.

 O actiune Mystery Client este, in primul rand, un demers calitativ

Eticheta "by Ellipse Marketing" garanteaza o evaluare tip Mystery Shopping fiabila, care merge dincolo de formularul de evaluare si surprinde aspecte calitative. Astfel, este evaluata capacitatea de adaptare si de empatizare autentica a echipelor dvs. Cheia fidelizarii clientilor dvs. consta in cultivarea si ghidarea aspectelor umane si sociale care intervin in procesele de vanzare.

Obiectivele actiunilor de tip Mystery Client, desfasurate de catre Ellipse Marketing, sunt construite special pentru identificarea cailor de imbunatatire a performantelor angajatilor. Aspectele care vizeaza elemente de sanctionare a echipelor sunt descurajate pentru faciltarea construirii unei relatii de incredere intre compania pe care o reprezinta si consilierii de vanzare.

Eticheta « By Ellipse Marketing », asociata unui studiu de Mystery Shopping, va garanteaza, in primul rand, intelegerea problematicilor cu care compania dvs. se confrunta. Dincolo de acest punct, experienta este cea care are cuvantul final in atragerea succesului proiectelor de client misterios.

Consultanta in ceea ce priveste identificarea modalitatilor adecvate pentru cultivarea aspectelor cheie in comportamentul comercial al echipelor dvs. reprezinta pasul urmator firesc pentru consolidarea relatiei cu clientii dvs. pe termen lung.

Aflati optiunile posibile de actiune

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...