Sa ne cunoastem

Interviu aprofundat

Interviu aprofundat

Intervievarea consumatorilor si clientilor cu profiluri cheie pentru strategia de business este preocuparea noastra principala.

Punem accentul pe calificarea respondentilor conform criteriilor de cercetare pentru a obtine rezultate cu implementare rapida pe piata pe care activati.

In practica:

Rezultatele furnizate de Ellipse Marketing ca urmare a interviurilor aprofundate ofera perspectiva completa asupra complexitatii experientei consumatorului cu brandul.

Dialogul desfasurat in cadrul unui interviu aprofundat exploreaza de la dimensiunea factuala a experientei respondentului cu un brand pana la cea a perceptiilor si semnificatiilor atribuite. Astfel, se trece prin explorarea tuturor constructelor urmatoare:

  • Comportamente – ceea ce respondentul a facut sau face.
  • Opinii/valori – ceea ce respondentul gandeste despre subiect.
  • Sentimente – ceea ce respondentul simte, mai degraba decat gandeste.
  • Cunostinte – ceea ce respondentul cunoaste despre subiect.
  • Senzatii – ceea ce respondentul a vazut, atins, auzit, gustat sau mirosit.

Ellipse Marketing realizeaza interviuri aprofundate atat pentru strategii BtoB, cat si BtoC. Transformam preocuparile dvs. in intrebari pentru publicului tinta si obtinem raspunsurile cautate.

 Lexic:

Interviul aprofundat (in-depth) este o tehnica foarte utila de cercetare calitativa de date aplicabila pentru a atinge o varietate de obiective, incluzand estimarea nevoilor, rafinarea strategiilor si planificarea de marketing.

Interviul in-depth este potrivit pentru situatiile in care se urmareste aplicarea de intrebari deschise care implica o informare aprofundata pe un esantion mai restrans, spre deosebire de tehnicile cantitative.

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...