Sa ne cunoastem

Benchmarking

Benchmarking

Evolutia KPI-urilor companiei dvs., intr-o anumita perioada de timp, relativ la evolutia competitiei in sectorul dvs. de activitate reprezinta focusul nostru principal pentru un studiu benchmarking.

In practica:

Rezultatele unui studiu de benchmarking Ellipse Marketing furnizeaza puncte cheie de referinta care constituie baza evaluarii performantelor companiei si, in plus, reprezinta o sursa ce alimenteaza un proces de invatare continuu.

Tipologii de benchmarking care pot fi implementate in cadrul proiectelor dvs., in functie de obiectivele vizate:

  • Benchmarking intern
  • Benchmarking extern - concurential
  • Benchmarking axat pe functii
  • Benchmarking de proces
  • Benchmarking generic, axat pe inovatie
  • Benchmarking strategic
  • Benchmarking cooperativ

 Lexic:

Benchmarking-ul, in general, este un instrument calitativ care are ca obiectiv imbunatatirea continua a managementului proceselor in compania dvs. Astfel, in cadrul unui studiu de benchmarking se analizeaza in mod constant cele mai bune practici prin comparatie, in domeniul dvs. de activitate, cu alte companii leader.

Contact

Key Stories

 

Analiza unei piete in vederea dezvoltarii activitatii

Elementele cheie ale unei cercetari de piata Ellipse Marketing axate pe strategia de dezvoltare pe o piata tinta... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...