Sa ne cunoastem

Mystery Client

Mystery Client

O constanta a tuturor companiilor de succes pe piata o reprezinta calitatea resurselor umane. Un obiectiv strategic al acestora este de a forma si a valorifica potentialul acestei resurse in vederea cresterii performantei companiei pe piata.

In practica:

Ellipse Marketing pune in practica actiuni de tip Mystery Client respectand profilul dvs. de client, pentru a evalua in mod real experienta la punctele de vanzare.

Va puteti baza pe instrumente de cercetare tip Mystery Shopping imbunatatite in mod constant, adaptate in timp real proiectelor si avand o dimensiune calitativa special formata pentru surprinderea subtilitatilor in comportamentul de vanzare al echipelor de consilieri.

In functie de modul de realizare si de publicul tinta pentru studiul de tip Client Misterios, acesta poate fi de multe tipuri:

Abordare BtoC
Abordare BtoB
  • Mystery Shopping
  • Web Mystery Client
  • Mystery Merchandising
  • Merchandise Assortment Mystery
    Observing
  • ...
  • Mystery Calling        
  • Client Secret pentru competitie
  • Reward Mystery Client
  • ...

Beneficiile experientei:

Prin vizitele de Mystery Client avem ca obiectiv principal sa va punem la dispozitie toate datele necesare pentru identificarea unor solutii punctuale cu efecte maxime.

Experienta Ellipse Marketing, in domeniul cercetarilor de tip Mystery Shopping, sustine in siguranta parcurgerea unor intrebari de strategie, cum sunt:

  • Cum pot sa imbunatatesc experienta clientilor la punctul de vanzare?
  • Cum sunt prezentate produsele companiei la punctele de vanzare?
  • Cum reactioneaza angajatii companiei in fata unor clienti dificili?
  • Cum se comporta angajatii competitiei la punctele de vanzare?

Contact

Key Stories

 

Evaluarea experientei consumatorului la POS

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe experienta consumator... mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...