Sa ne cunoastem

Interviu periodic

Interviu periodic

In cadrul cercetarilor periodice realizate, Ellipse Marketing targeteaza monitorizarea evolutiei indicatorilor de performanta si pozitionarea acestora fata de criteriile cele mai importante pentru publicul tinta.

In practica:

Rezultatele interviurilor cantitative realizate de Ellipse Marketing furnizeaza puncte cheie de referinta pentru strategiile dvs. si, in plus, reprezinta o sursa ce alimenteaza un proces de imbunatatire continuu.

Realizam, pentru clientii nostri, interviuri periodice in cadrul studiilor marketing de tipul:


Zoom:

Studiul multi-client sau mutualizat este deseori confundat cu studiul omnibus. Spre deosebire, insa, de studiul omnibus, studiul mutualizat este un studiu axat pe un singur sector de activitate, fara o periodicitate stabilita, de cele mai multe putand fi chiar o actiune one-shot.

Un astfel de studiu mutualizat poate fi realizat la cererea mai multor companii participante sau poate fi initiat de compania de cercetare pe teme strategice in cadrul sectorului de activitate vizat.

Contact

Key Stories

 

Monitorizarea satisfactiei client si a serviciilor post-vanzare

Elementele cheie ale unui studiu de piata Ellipse Marketing axat pe strategia de fidelizare clienti mai multe...


 
Search entre Pros Prospectiuni Sabrini Optimed Axima Suez Performance Profile Termes studio SVP service Universitatea Politehnica Bucuresti Cefora Corporate Rou-Asept Concept Consulting Home2Time Beler Soft ASM Technologies Formatis Super Bet Axigen (Gecad Technologies) Myunik Resolution Bio Ka Te NaviMag DI&TRADE Dalo Achat entre Pro Pregis Company Romconsulting Radox Iseom CBA Albatros Chira Attorney's Law Office CEVA Logistics AEP Groupe Cillit Water Technology Baumix Dacia Lindab Kone UTI Anchor Grup Pimkie Ada Computers Assystem Romania Astra Sport Bets (Casa Pariurilor) Bouygues Saint-Gobain PAM Mobexpert Dassault Systemes Motor Jeans CAN-PACK
 
Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

Satisfactia clientilor dvs.: interpretari posibile?

In contextul actual, strategia pentru CRM se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul intre clienti si companie...

mai multe...

Arhitectura cercetarii de piata

Arhitectura cercetarii de piata

In domeniul cercetarii de piata trebuie sa ne construim intreg demersul pe doua intrebari fundamentale: - Ce se intampla ? - De ce se intampla respectivele lucruri ?

mai multe...